222 100 200 Zavoláme vám zpět

Kariéra v Top-Pojištění.cz

Hledáme právě vás

Začneme příběhem, který určitě nevynechejte:

  • Jmenuji se Pavlína a mám opravdu bohatou zkušenost s call centry. A ráda bych se o to s vámi podělila. Při studiu na vysoké škole jsem hledala flexibilní brigádu, která by mě bavila a vydělala jsem si nějakou korunu navíc. V prodeji produktu, který má smysl (nemyslím tím matrace) jsem se našla. Bavilo mě to natolik, že díky svým výsledkům jsem postoupila na pozici supervizora, o rok později produktového manažera a až na ty nejvyšší manažerské pozice. Tuto práci dělám již osmým rokem a měla jsem tu čest nahlédnout pod pokličku různým společnostem.
  • Práce v call centru není vždy jednoduchá, ba naopak může být i stresující. Ano, pokud nepracujete na tom správném místě, na tom správném call centru. Sama jsem si několik let myslela, že stres a žaludeční křeče patří k této profesi, ale není tomu tak. Dnes tyto firmy přemýšlí, jak udělat práci v call centru únosnější a proto nasadili na případné “bolístky” spoustu benefitů, které bohužel neřeší jádro problému. Malé, ne-li žádné zkušenosti s prodejem na vedoucích pozicích, no a právě díky tomu při zpětných vazbách místo motivace a pomocné ruky přichází dávka demotivace a podmínek, to nesedí nikomu. Nesmyslné školení, které vám prodejní výsledky stejně nezvednou, ale dělají se pouze kvůli vykázání činnosti. Neosobní přístup k zaměstnancům, nepravdivé informace v náborových inzerátech a mohla bych pokračovat.
  • No posuďte sami, pokud vás v práci neberou vážně, demotivují vás, vyvíjí nátlak a berou vás, jako jednu z oveček velkého stáda, ale zaplatí vám základní balíček na soukromé volání, pracuje se vám poté lépe? Asi ne...přidejte se k Top-Pojištění.cz, jsme jiní, jsme lepší.
Rádi byste pracovali ve stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti? Společnost Top-Pojištění.cz s.r.o. je v České republice nejdéle působícím poskytovatelem online pojištění. Pokud hledáte zajímavé zaměstnání v mladém kolektivu, pošlete nám svůj životopis.

Aktuálně hledáme kandidáty na pozice:

 

Zkušený operátor/-ka kontaktního centra

  • Osobnost, která je komunikativní a má tah na branku
  • Dravce, který září v jiné společnosti, ale je demotivován systémem dnešních callcenter
  • Špičky ve svém oboru

Nabízíme

  • Fix a provize, na které si sáhnete (nemáme limity pro Vaše bonusy)
  • Možnost práce na HPP, IČO
  • Rovný přístup
  • Stravenky, cafeterii
  • Možnost odpoledních a ranních směn

Požadujeme

  • Perfektní komunikační dovednosti, bez vad řeči
  • Čistý trestní rejstřík
  • Středoškolské vzdělání
  • Praxe v oboru alespoň 2 roky

Co tě u nás čeká?

  • Rovný přístup, bez nesmyslných pravidel
  • Pečlivě vybraný kolektiv operátorů
  • Pravidelné školení, které má smysl
  • Stabilní zázemí v úspěšné firmě
  • Prodej produktu, který potřebuje každý majitel vozidla

Náplň práce?

  • Obvolávání našich klientů, kteří si u nás sami sjednali pojištění s možností dalšího produktu, a to za výhodnějších podmínek, než mají nyní.

V případě zájmu prosíme zašlete, Váš životopis na p.lorenzova@top-pojisteni.cz nebo volejte na 601 165 066.

Životopis, fotografii, motivační dopis a informace, které v těchto dokumentech uvedete nebo nám jinak poskytnete, zpracujeme pro účely provedení výběrového řízení na uvedenou pozici. Po ukončení výběrového řízení vaše údaje smažeme bez zbytečného odkladu, případně je použijeme pro sjednání pracovní smlouvy. Další informace o zpracování osobních údajů naleznete zde.