222 100 200 Zavoláme vám zpět

Kariéra v Top-Pojištění.cz

CC_wanted_Jan18_v2

Začneme příběhem, který určitě nevynechejte:

  • Jmenuji se Pavlína a mám opravdu bohatou zkušenost s call centry. A ráda bych se o to s vámi podělila. Při studiu na vysoké škole jsem hledala flexibilní brigádu, která by mě bavila a vydělala jsem si nějakou korunu navíc. V prodeji produktu, který má smysl (nemyslím tím matrace) jsem se našla. Bavilo mě to natolik, že díky svým výsledkům jsem postoupila na pozici supervizora, o rok později produktového manažera a až na ty nejvyšší manažerské pozice. Tuto práci dělám již osmým rokem a měla jsem tu čest nahlédnout pod pokličku různým společnostem.
  • Práce v call centru není vždy jednoduchá, ba naopak může být i stresující. Ano, pokud nepracujete na tom správném místě, na tom správném call centru. Sama jsem si několik let myslela, že stres a žaludeční křeče patří k této profesi, ale není tomu tak. Dnes tyto firmy přemýšlí, jak udělat práci v call centru únosnější a proto nasadili na případné “bolístky” spoustu benefitů, které bohužel neřeší jádro problému. Malé, ne-li žádné zkušenosti s prodejem na vedoucích pozicích, no a právě díky tomu při zpětných vazbách místo motivace a pomocné ruky přichází dávka demotivace a podmínek, to nesedí nikomu. Nesmyslné školení, které vám prodejní výsledky stejně nezvednou, ale dělají se pouze kvůli vykázání činnosti. Neosobní přístup k zaměstnancům, nepravdivé informace v náborových inzerátech a mohla bych pokračovat.
  • No posuďte sami, pokud vás v práci neberou vážně, demotivují vás, vyvíjí nátlak a berou vás, jako jednu z oveček velkého stáda, ale zaplatí vám základní balíček na soukromé volání, pracuje se vám poté lépe? Asi ne...přidejte se k Top-Pojištění.cz, jsme jiní, jsme lepší.
Rádi byste pracovali ve stabilní a dynamicky se rozvíjející společnosti? Společnost Top-Pojištění.cz s.r.o. je v České republice nejdéle působícím poskytovatelem online pojištění. Pokud hledáte zajímavé zaměstnání v mladém kolektivu, pošlete nám svůj životopis.

Aktuálně hledáme kandidáty na pozice:

 

Zkušený operátor/-ka kontaktního centra

  • Osobnost, která je komunikativní a má tah na branku
  • Dravce, který září v jiné společnosti, ale je demotivován systémem dnešních callcenter
  • Špičky ve svém oboru

Nabízíme

  • Fix a provize, na které si sáhnete (nemáme limity pro Vaše bonusy)
  • Možnost práce na HPP, IČO
  • Rovný přístup
  • Stravenky, cafeterii
  • Možnost odpoledních a ranních směn

Požadujeme

  • Perfektní komunikační dovednosti, bez vad řeči
  • Čistý trestní rejstřík
  • Středoškolské vzdělání
  • Praxe v oboru alespoň 2 roky

Co tě u nás čeká?

  • Rovný přístup, bez nesmyslných pravidel
  • Pečlivě vybraný kolektiv operátorů
  • Pravidelné školení, které má smysl
  • Stabilní zázemí v úspěšné firmě
  • Prodej produktu, který potřebuje každý majitel vozidla

Náplň práce?

  • Obvolávání našich klientů, kteří si u nás sami sjednali pojištění s možností dalšího produktu, a to za výhodnějších podmínek, než mají nyní.

V případě zájmu prosíme zašlete, Váš životopis na p.lorenzova@top-pojisteni.cz nebo volejte na 601 165 066.

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti Top-Pojištění.cz s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.