Zákaznická linka:
9:00 - 17:00
222 100 200 Zavoláme vám zpět

KB Pojišťovna, a.s.

Cestovní pojištění (Svět bez ČR)

Od kdy pojištění platí?

Pojistná smlouva je uzavřena okamžikem zaplacení pojistného. Pojistné musí být vždy zaplaceno bezhotovostně ve prospěch stanoveného účtu se správným uvedením platebních údajů v předepsaném termínu a výši. Termín splatnosti pojistného a platební údaje jsou uvedené v nabídce pojistné smlouvy. Okamžikem zaplacení je okamžik potvrzení platebního systému o provedení platby při platbě kartou on-line nebo okamžik prokazatelného poukázání pojistného na účet Pojišťovny při platbě bankovním převodem.

Pojištění lze sjednat pro

  • Typ pojištění:
    • Jednorázové pobyty
  • Cíl cesty = Svět včetně České republiky
  • Typ cesty
    • Turistická
    • Pracovní administrativní (bez příplatku)
    • Pracovní manuální (za příplatek)
  • Subjekt
    • Fyzická osoba
    • Podnikatel (OSVČ)
    • Právnická osoba
  • Sporty
    • Rekreační (automaticky kryté v základní ceně)
    • Zimní (automaticky kryté v základní ceně)
    • Rizikové
    • Organizované (jsou součástí rizikových sportů)
  • Volitelná připojištění

Základní omezení pro sjednání pojištění

  • Max. počet osob na smlouvu = 20.
  • Nelze pojistit opakované pobyty.
  • Nelze pojistit extrémní sporty.

Hlavní přehled pojistného plnění

Předmět pojištění / Produkt MINI KOMPLET EXCELENT
Léčebné výlohy 2.500.000 10.000.000 250.000.000
   Akutní zubní ošetření – dílčí limit 50.000 50.000 50.000
Pojištěni asistenčních služeb ANO ANO ANO
Úrazové pojištění NE ANO ANO
   Smrt úrazem 100.000 300.000
   Trvalé následky úrazu 200.000 400.000
Pojištěni odpovědnosti NE ANO ANO
   Odpovědnost za škodu – zdraví 3.000.000 20.000.000
   Odpovědnost za škodu – majetek 3.000.000 20.000.000
Pojištění zavazadel NE ANO ANO
   Zavazadla – celkový limit 20.000 50.000

Specifická volitelná připojištění

Autoasistence

Pojištění technické asistence vozidla (resp. autoasistence) se sjednává pro případ vzniku škodné události, která spočívá v poruše, havárii nebo repatriaci pojištěného vozidla při cestě do zahraničí. Předmětem pojištění technické asistence vozidla jsou prokazatelně vynaložené náklady či služby, které jsou spojené se zajištěním asistenčních služeb v důsledku pojistné události do limitu pojistného plnění sjednaného v pojistné smlouvě.

Autoasistenci lze sjednat pro cesty do 30 dní (včetně) v rámci Evropy. Maximální stáří vozu je 15 let.

Pojištění storna cesty

Pojištění storna zájezdu nebo cesty je samostatným připojištěním, které kryje stornopoplatky cestovních kanceláří nebo jiných dopravců nebo ubytovacích zařízení. Pojištění storna zájezdu využijete v případě, že jste třeba nemocní, nebo máte zranění, které vám nedovolí odcestovat (přesné znění podmínek pro pojištění storna cesty naleznete v pojistných podmínkách). Riziko, že nebudete moci nastoupit v den odjezdu na svou vysněnou dovolenou, jednoduše existuje vždy. Pojištění storna zájezdu vám ale má ulehčit spoustu nervů i peněz, a proto je jeho sjednání tak výhodné.

Maximální limit plnění je 100 tis. Kč. Spoluúčast je vždy ve výši 0 %.

Podmínky sjednání:

  • Pojištění storno cesty musí být sjednáno nejpozději do 3 dnů po závazném objednání cestovní služby (např. po závazné rezervaci ubytování, letenek apod.).
  • Pokud je Cestovní služba objednána méně než týden před plánovaným datem nastoupení na cestu, musí být pojištění storno cesty sjednáno v den objednání této Cestovní služby.
  • Pokud je Cestovní služba objednána dlouho dopředu, stačí sjednat pojištění storno cesty nejpozději 60 dní před plánovaným datem nastoupení na tuto cestu.
Pojištění cestování letadlem

Pokud se chcete pojistit proti nečekanému narušení letu nebo jeho návaznosti, tak toto připojištění kryje případy, kdy:

  • dojde ke zpoždění odletu či příletu o více než 3 hodiny,
  • dojde ke zrušení letu bez poskytnutí alternativní dopravy do 3 hodin od původně plánovaného odletu,
  • dojde ke zpoždění zavazadel.

V případě zpoždění nebo zrušení letu je poskytnuta finanční kompenzaci ve výši 500 Kč za čtvrtou a každou další započatou hodinu čekání až do okamžiku odletu nebo poskytnutí alternativní dopravy. Maximální výše finanční kompenzace je 5 000 Kč za danou událost.

Pokud se zpozdí vaše zavazadla o více než 6 hodin, Pojišťovna uhradí přiměřené náklady na nákup občerstvení, nezbytného oblečení a toaletních potřeb až do výše 10 000 Kč. Asistenční služba vám v případě potřeby zprostředkuje hotel, transfer z/na letiště a náhradní letenku.

Asistenční služby, nevíte si rady?

Pro využití asistenčních služeb volejte nonstop linku: +420 272 10 10 11

Asistenční společnost a likvidátor pojistných událostí:
AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
Hvězdova 1689/2a
140 62 Praha 4

Pojistné podmínky

Ostatní odkazy

 

/Aktualizováno k 27.06.2025/