Slavia pojišťovna
Cestovní pojištění (ČR)
Od kdy pojištění platí?
Pojištění je platné od okamžiku připsání platby na účet Top-Pojištění.cz.
Pojištění lze sjednat pro
- Cíl cesty = Svět včetně České republiky
- Typ cesty
- Turistická
- Pracovní administrativní (bez příplatku)
- Pracovní manuální (za příplatek)
- Subjekt
- Fyzická osoba
- Podnikatel (OSVČ)
- Právnická osoba
- Sporty
- Volitelná připojištění
- Autoasistence
- Pojištění storna cesty
- Letecká asistence
Základní omezení pro sjednání pojištění
- Max. počet osob na smlouvu = 20.
- Nelze pojistit extrémní a organizované sporty.
Hlavní přehled pojistného plnění
Předmět pojištění / Produkt | ZÁKLAD | JISTOTA | JUBILEUM |
---|---|---|---|
Pojištěni asistenčních služeb | ANO | ANO | ANO |
Úrazové pojištění | ANO | ANO | ANO |
Smrt úrazem | 200.000 | 400.000 | 600.000 |
Trvalé následky úrazu | 200.000 | 400.000 | 600.000 |
Pojištěni odpovědnosti | ANO | ANO | ANO |
Odpovědnost za škodu – zdraví | 2.000.000 | 5.000.000 | 10.000.000 |
Odpovědnost za škodu – majetek | 2.000.000 | 5.000.000 | 10.000.000 |
Pojištění zavazadel | ANO | ANO | ANO |
Zavazadla – celkový limit | 15.000 | 30.000 | 60.000 |
Specifická volitelná připojištění
Autoasistence
Pojištění technické asistence vozidla (resp. autoasistence) se sjednává pro případ vzniku škodné události, která spočívá v poruše nebo havárii pojištěného vozidla. Předmětem pojištění technické asistence vozidla jsou prokazatelně vynaložené náklady či služby, které jsou spojené se zajištěním asistenčních služeb v důsledku pojistné události do limitu pojistného plnění sjednaného v pojistné smlouvě / do limitu uvedeného ve VPP.
Maximální stáří vozu není vymezeno.
Pojištění storna cesty
Pojištění storna zájezdu nebo cesty je samostatným připojištěním, které kryje stornopoplatky cestovních kanceláří nebo jiných dopravců nebo ubytovacích zařízení. Pojištění storna zájezdu využijete v případě, že jste třeba nemocní, nebo máte zranění, které vám nedovolí odcestovat (přesné znění podmínek pro pojištění storna cesty naleznete v pojistných podmínkách). Riziko, že nebudete moci nastoupit v den odjezdu na svou vysněnou dovolenou, jednoduše existuje vždy. Pojištění storna zájezdu vám ale má ulehčit spoustu nervů i peněz, a proto je jeho sjednání tak výhodné.
Je-li cesta či zájezd koupen méně než 15 dní před plánovaným odjezdem, musí být pojištění storna sjednáno a zaplaceno nejpozději do 24 hod. od uhrazení zájezdu. Maximální limit plnění je 50 tis. Kč na osobu. Spoluúčast je vždy ve výši 20 %.
Letecká asistence
V rámci této asistence (ve VPP označeno jako ZPP TA) poskytne asistenční služba klientovi informace o zpoždění nebo zrušení letu. Po letecké společnosti vymáhá odškodnění. Zajistí stravu, dopravu do hotelu, ubytování, návrat zpět na letiště. Vyhledá alternativní dopravu.
Pokud let přistane v cíli se zpožděním větším než 3 hodiny a k tomuto zpoždění došlo vinou dopravce vzniká nárok na kompenzaci až cca 15.400 Kč (resp. 600 EUR) na osobu. Tuto kompenzaci za Vás asistenční služba bude po dopravci vymáhat. Dále zajistí občerstvení a stravu odpovídající délce čekání, hotelové ubytování, případně zajistí náhradní spoj.
Asistenční služby, nevíte si rady?
Pomoc 24 hodin denně. Tel.: +420 255 790 261
Global Assistance a.s.
Dopraváků 749/3
184 00 Praha 8
Pojistné podmínky
- Všeobecné pojistné podmínky cestovního pojištění - VPP
- Informační dokument o pojistném produktu - IPID
Ostatní odkazy
- Informace ke krytí rizik spojených s COVID-19
- Rodinné cestovní pojištění
- Spoluúčast u odpovědnosti za škodu
- Cestovní pojištění v těhotenství
- Chronická onemocnění
- Zásah horské služby
- Vysokohorská turistika
/Aktualizováno k 09.06.2025/