Zákaznická linka:
9:00 - 17:00
222 100 200 Zavoláme vám zpět

Slavia pojišťovna

Cestovní pojištění (ČR)

Od kdy pojištění platí?

Pojištění je platné od okamžiku připsání platby na účet Top-Pojištění.cz.

Pojištění lze sjednat pro

  • Cíl cesty = Svět včetně České republiky
  • Typ cesty
    • Turistická
    • Pracovní administrativní (bez příplatku)
    • Pracovní manuální (za příplatek)
  • Subjekt
    • Fyzická osoba
    • Podnikatel (OSVČ)
    • Právnická osoba
  • Sporty
    • Rekreační (automaticky kryté v základní ceně)
    • Zimní (automaticky kryté v základní ceně)
    • Rizikové sporty
  • Volitelná připojištění

Základní omezení pro sjednání pojištění

  • Max. počet osob na smlouvu = 20.
  • Nelze pojistit extrémní a organizované sporty.

Hlavní přehled pojistného plnění

Předmět pojištění / Produkt ZÁKLAD JISTOTA JUBILEUM
Pojištěni asistenčních služeb ANO ANO ANO
Úrazové pojištění ANO ANO ANO
   Smrt úrazem 200.000 400.000 600.000
   Trvalé následky úrazu 200.000 400.000 600.000
Pojištěni odpovědnosti ANO ANO ANO
   Odpovědnost za škodu – zdraví 2.000.000 5.000.000 10.000.000
   Odpovědnost za škodu – majetek 2.000.000 5.000.000 10.000.000
Pojištění zavazadel ANO ANO ANO
   Zavazadla – celkový limit 15.000 30.000 60.000

Specifická volitelná připojištění

Autoasistence

Pojištění technické asistence vozidla (resp. autoasistence) se sjednává pro případ vzniku škodné události, která spočívá v poruše nebo havárii pojištěného vozidla. Předmětem pojištění technické asistence vozidla jsou prokazatelně vynaložené náklady či služby, které jsou spojené se zajištěním asistenčních služeb v důsledku pojistné události do limitu pojistného plnění sjednaného v pojistné smlouvě / do limitu uvedeného ve VPP.

Maximální stáří vozu není vymezeno.

Pojištění storna cesty

Pojištění storna zájezdu nebo cesty je samostatným připojištěním, které kryje stornopoplatky cestovních kanceláří nebo jiných dopravců nebo ubytovacích zařízení. Pojištění storna zájezdu využijete v případě, že jste třeba nemocní, nebo máte zranění, které vám nedovolí odcestovat (přesné znění podmínek pro pojištění storna cesty naleznete v pojistných podmínkách). Riziko, že nebudete moci nastoupit v den odjezdu na svou vysněnou dovolenou, jednoduše existuje vždy. Pojištění storna zájezdu vám ale má ulehčit spoustu nervů i peněz, a proto je jeho sjednání tak výhodné.

Je-li cesta či zájezd koupen méně než 15 dní před plánovaným odjezdem, musí být pojištění storna sjednáno a zaplaceno nejpozději do 24 hod. od uhrazení zájezdu. Maximální limit plnění je 50 tis. Kč na osobu. Spoluúčast je vždy ve výši 20 %.

Letecká asistence

V rámci této asistence (ve VPP označeno jako ZPP TA) poskytne asistenční služba klientovi informace o zpoždění nebo zrušení letu. Po letecké společnosti vymáhá odškodnění. Zajistí stravu, dopravu do hotelu, ubytování, návrat zpět na letiště. Vyhledá alternativní dopravu.

Pokud let přistane v cíli se zpožděním větším než 3 hodiny a k tomuto zpoždění došlo vinou dopravce vzniká nárok na kompenzaci až cca 15.400 Kč (resp. 600 EUR) na osobu. Tuto kompenzaci za Vás asistenční služba bude po dopravci vymáhat. Dále zajistí občerstvení a stravu odpovídající délce čekání, hotelové ubytování, případně zajistí náhradní spoj.

Asistenční služby, nevíte si rady?

Pomoc 24 hodin denně. Tel.: +420 255 790 261

Global Assistance a.s.
Dopraváků 749/3
184 00 Praha 8

Pojistné podmínky

Ostatní odkazy

 

/Aktualizováno k 09.06.2025/