Zákaznická linka:
9:00 - 17:00
222 100 200 Zavoláme vám zpět

Nadstandardní asistenční služby

U produktů povinného ručení jsou součástí pojištění i asistenční služby. Mají ovšem omezený rozsah a proto je dobré popřemýšlet nad nadstandardními službami. Podíváme se na ně blíže.

Nadstandardní asistence

Co jsou asistenční služby?

Asistenční služba je vám k dispozici 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. V případě problémů na cestách vám asistenční služba může pomoci například při nehodě, poruše či odcizení vašeho vozidla. Pokud tedy k nějaké takové situaci dojde, kontaktujte asistenční linku své pojišťovny co možná nejdříve, pomohou vám s dalšími kroky a postupem. Je k tomu určeno telefonní číslo, které vám sdělila vaše pojišťovna a je uvedeno na zelené kartě, případně můžete využít linku pomoci řidičům 1224. Rozsah základních asistenčních služeb, případně nadstandardních asistenčních služeb, pokud je máte ve smlouvě sjednané, naleznete přímo ve vaší pojistné smlouvě a v pojistných podmínkách.

Asistenční služby nejsou omezeny pro žádný okruh motorových vozidel, takže si je může sjednat opravdu každý, i když jste majitelem úplně nového vozu, nebo auta, staršího 20 let.

Základní asistenční služby

Základní asistenční služby jsou již obvyklou součástí pojištění vozidel, ať už se jedná o povinné ručení nebo havarijní pojištění. Liší se obsahem a především limity jednotlivých položek asistence.

Na co se vztahuje základní asistence nejčastěji:

  • na opravu vozidla na místě (do určité částky nebo počtu hodin za práci),
  • odtah do nejbližšího servisu,
  • poskytnutí náhradního vozidla při nepojízdnosti toho vašeho.

Záleží také na situaci v rámci pojistné události, tedy zda se jedná o nehodu, poruchu nebo třeba odcizení.

Nadstandardní asistenční služby

K vašemu pojištění vozidla máte obvykle možnost sjednat služby nad rámec základu. A právě nadstandardní asistenční služby patří mezi nejčastěji nabízené a velmi hojně využívané připojištění. Cena se samozřejmě odvíjí od nastavených limitů. Nicméně i tak se často pohybuje v řádu stokorun a to jsou v porovnání se sumami, které jste nuceni zaplatit třeba v případě odtahu porouchaného vozidla, odvozu posádky, zajištění doplnění paliva, výměně pneu či poskytnutí náhradního vozidla, několikanásobně nižší náklady. Běžné je také to, že se limity krytí u nadstandardních asistenčních služeb sčítají s limity základní asistence a tak získáte ještě vyšší krytí.

Přehled nadstandardních asistenčních služeb pro vozidla do 3,5t

Pojišťovna Produkty * Pojistná nebezpečí
Allianz Plus / Plus Maxi porucha, chyba řidiče, havárie, živel, vandalismus, poškození zvířetem, odcizení části vozidla
AXA Auto GO MAX nehoda, porucha
ČPP Asistence + / Asistence CAR + nehoda, porucha
ČSOB Nadstandard / Bez limitu nehoda, porucha, zásah cizí osoby, živel, odcizení
Direct pouze možnosti navýšení limitů základní asistence nehoda; nehoda a porucha
Kooperativa  Plus / Super nehoda, porucha / nehoda, porucha, odcizení
Slavia  pouze základní asistence ZDARMA

 * Jedná se rozšíření pojistného krytí u základní asistence, která je zdarma k pojištění.

Kompletní přehled nadstandardních služeb naleznete zde.

Jak vybrat nejlepší povinné ručení online?

Možnost porovnání několika pojišťoven a jejich produktů je pro výběr povinného ručení opravdu nespornou výhodou. Vše řešíte online, v klidu a pohodlí svého domova, případně v rámci konzultace se specialisty prostřednictvím telefonu. V online kalkulátoru v rámci grafu porovnání vidíte přehledně před sebou zobrazené všechny produkty a můžete tak porovnat nejen cenu, ale třeba i limity pojistného krytí, obsah produktu a přidat do kalkulace požadovaná připojištění. A v případě nejasností či dotazů nás neváhejte kontaktovat, naši specialisté na pojištění vozidel vám s výběrem pojištění rádi pomohou.

SPOČÍTEJTE SI SVÉ POVINNÉ RUČENÍ