Zákaznická linka:
9:00 - 17:00
222 100 200 Zavoláme vám zpět

Jak správně postupovat při asistenční službě

Součástí pojištění vozidla bývají různé balíčky. Mezi ně patří základní i mnohem rozsáhlejší, nadstandardní asistenční služby. Vždy záleží na nabídkách pojišťovacích společnosti. Proto si o asistenčních službách řekneme více. Zároveň zveřejňujeme linky asistenčních služeb, na které se v případě potřeby můžete dovolat i ze zahraničí.

asistance-935091_1920

Co to jsou asistenční služby

Asistence je pro řidiče velmi důležitá v momentě, kdy se stane pojistná událost, ať už dojde k technické závadě nebo nehodě. Velmi potřebné jsou zejména v zahraničí, kde nemusíte dobře znát jazyk, neznáte místní prostředí a to vše vám na klidu rozhodně nepřidá. Asistenční služby pojišťovny vám pomohou s opravou, dostanou vás na bezpečné místo, zajistí přepravu auta do servisu nebo vám poskytnou náhradní vozidlo. Základní asistence je součástí povinného ručení a další služby se pak zřizují nejčastěji společně s havarijním připojištěním.

pojistení vozidel online

Jak postupovat při pojistné události

Jakmile se dostanete do problémů, nejjednodušším způsobem, jak najít číslo na asistenční služby své pojišťovny, je zelená karta. Pokud nemůžete informace nebo kartu z různých důvodů přeci jen najít, existuje servisní linka pomoci řidičů 1224. Asistence je řidičům k dispozici vždy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, takže se nemusíte bát, že by vám nikdo neporadil. V případě servisní linky stačí nahlásit vaši SPZ, aby byl operátor schopen nalézt společnost, u které jste pojištěni a dále vás na její linku přepojí. Linka pomoci řidičů tedy není zrovna nejrychlejší, ale jako jistota slouží skvěle.

Kontakty na asistenční službu dle pojišťoven:

Pojišťovna Kontakt
Allianz +420 241 170 000
Kooperativa (Global Assistance) +420 266 799 779 
ČPP (Global Assistance) +420 266 799 779
Generali +420 241 114 114
UNIQA

+420 272 101 020

AXA +420 292 292 292
Slavia +420 255 790 260
ČSOB +420 222 803 442
Direct +420 222 803 442

Limity a srovnání pojištění

Vždy záleží na typu pojištění a výši pojistného, kterou máte nastavenu. U základních asistenčních služeb může technik na místě opravit vůz po nehodě, nebo jinou technickou závadu v částce mezi 1 000,- až 3 000,-. Společnosti tyto drobné úkony ovšem počítají rozdílně. Zatímco jedna společnost vychází z částky za opravu, jiná může částku stanovit pro změnu dle času opravy, tedy od 1 do 2 hodin. I pro odtah je stanovena cena okolo 2 000,-. Je ale jisté, že v mnohých případech vám tento základ nemusí vůbec stačit, ač pro zahraničí jsou limity základního pojištění vyšší v průměru o 2 000,-. Je výhodnější si přeci jen za pojištění připlatit, ovšem nezapomínejte, že ne vždy jsou ty nejdražší zároveň i nejlepší. Vždy je třeba hledat nejvýhodnější pojištění, dle nastavení jednotlivých balíčků služeb a limitů.

Základní asistenční služby povinného ručení u vybraných pojišťoven:

Oprava na místě Nehoda Porucha
AXA 2 800,- 1 800,-
Allianz do 1 hodiny do 1 hodiny
ČSOB 2 000,- 2 000,-
Direct 3 000,- 3 000,-
Generali 2 000,- 2 000,-
Kooperativa 0,5 hodiny 0,5 hodiny

Na pojištění je třeba jít chytře a opravdu si dobře jednotlivé nabídky porovnat. V tom vám samozřejmě pomůžeme. Využít můžete právě naše stránky.