841 41 41 41

Zákaznické hodnocení

Publikováno: 27.10.2014

V srpnu tohoto roku jsme spustili zákaznické hodnocení služeb Top-Pojištění.cz. Hodnocení probíhá formou online dotazníku zasílaného emailem, který obdržíte do týdne od nákupu pojištění. Podobný systém využívá například Heureka. Službu zákaznického hodnocení pro nás zajišťuje společnost Safe Shopping s.r.o. prostřednictvím svého produktu Safe Online Reputation. Tato společnost se specializuje na hodnocení e-shopů a internetových služeb. Díky zavedené službě získáváme zpětnou vazbu a hodnocení našich služeb přímo od klientů, jenž si pojištění sjednali a zakoupili. Na základě zaslaných podnětů jsme provedli již několik úprav našeho webu a procesu sjednání pojištění. I vy tak můžete přispět k ještě jednoduššímu a přehlednějším porovnání pojištění online. Podělte se o své zkušenosti s nákupem na Top-Pojisteni.cz. index duvěryhodnosti

Proč Safe Online Reputation?

Systém poskytuje naprosto nezávislé hodnocení, které nemůžeme nijak ovlivnit. Hodnocení vyplňují klienti, kteří službu zakoupili, z čehož vyplývá, že lze garantovat pravdivost každého komentáře. Hodnotící proces probíhá na webu společnosti Safe Shopping s.r.o. a Top-Pojištění.cz nemá žádné možnosti ani přístupy, díky jimž by bylo možné hodnocení ovlivňovat, nebo např. mazat komentáře. Je povoleno se pouze vyjádřit k pozitivním či negativním hodnocením jednotlivých klientů. Reference Top-Pojisteni.cz si můžete přečíst zde.

Co je Index důvěryhodnosti?

Tento index nabývá hodnot od 5.00 do 1.00. K výpočtu dochází pomocí speciálního algoritmu a s přidáním každé další recenze Top-Pojisteni.cz se hodnocení aktualizuje. Jako základ pro výpočet slouží hvězdičky, které zákazníci udělují u 5 kritérii. Každá firma si tyto kritéria sama definuje. V našem případě jsou to tato:

hodnocení

Doporučení společnosti Safe Shopping:

,,Pokud nakupujete u e-shopu, který má hodnocení nad 4,00, nemusíte mít žádné obavy, protože můžete počítat s kvalitou jeho služeb. U e-shopu s hodnocením pod 4,00 se zaměřte na důvody negativního hodnocení, zda ovlivní Vaše rozhodování o nákupu."

Autor: Richard Kadlec