Zákaznická linka:
9:00 - 17:00
222 100 200 Zavoláme vám zpět

Pojišťovna Triglav se mění na Direct pojišťovnu

Publikováno: 16.06.2015

Pojišťovna Triglav se dnes, 15.června 2015 přejmenovala na Direct pojišťovnu. Společnost VIGO Investments, tedy vlastník pojišťovny, to oznámila na tiskové konferenci. Pojišťovna patří na českém trhu mezi menší. Nová Direct pojišťovna zároveň oznámila záměr nabídnout svým klientům cestovní pojištění, které se má orientovat na koncového zákazníka. Klientům pojišťovny bude kromě online servisu a call centra k dispozici i síť kamenných poboček.

Triglav pojišťovna vznikla v roce 2000 z původní Všeobecné pojišťovny, kdy v ní její akcionář, mateřská společnost Zavarovalnica Triglav ze Slovinska, získala stoprocentní podíl. Působení pojišťovny v Česku se dostalo do nové fáze v říjnu 2014, když byla prodána skupině VIGO Investments. Triglav pojišťovna byla loni ve ztrátě 13,8 milionu korun, což představuje meziroční snížení o 85 procent z dřívějších 93 milionů Kč. Letos v prvním čtvrtletí se dostala pojišťovna zpět do kladných čísel. Souvisí to se změnami v řízení a také v soustředění na stabilizaci a kvalitu pojistného kmene.

Na český trh se opět vrací Direct jako plnohodnotná pojišťovna, jejíž pojištění si lidé i firmy mohou sjednat tradičními cestami, a to na pobočkách, přes makléře nebo v rámci online porovnání pojištění. Direct pojišťovna se na český trh v roce 2015 vrací ve zcela novém kontextu, než který byl spojován s původní značkou, kterou jste na trhu mohli zaznamenat již v roce 2007. Nový koncept Direct  pojišťovny podporuje myšlenku osobního přístupu tím, že v Klientském centru budou na telefonní lince 221 221 221 dostupní vždy lidé. Férový přístup ke klientům je podpořený i dalším unikátním přístupem. Direct pojišťovna poskytuje všem klientům Garanci spokojenosti. Proto nabízí možnost klientům, kteří nebudou spokojení, pojištění kdykoliv ukončit.

Triglav se mění na Direct

Autor: Richard Kadlec