ČSOB - Pojištění asistenčních služeb (Nadstandard)

Technická asistence se poskytuje v případě havárie nebo poruchy vozidla.

Administrativně právní a předcestovní asistence se poskytuje kdykoliv pojištěný tuto pomoc potřebuje. Pokud se pojištěný dostane do potíží, měl by kontaktovat asistenční službu ČSOB Pojišťovna Assistance na tel. +420 272 101 077 (u smluv s počátkem od 1.1.2010 platí nové telefonní číslo: +420 222 803 442), které je dostupné 24 hodin denně.

Operátor v českém jazyce doporučí další postup řešení nouzové situace, zorganizuje služby, na které má pojištěný nárok dle rozsahu pojištění (a které jsou na účet asistenční společnosti) případně zorganizuje všechny další služby, které pojištěný požaduje, ale které si již platí sám. Přesný rozsah asistenčních služeb je též uveden v DPP KPV.

Pojištění asistenčních služeb platné na území každého cizího státu, pro které je platná zelená karta.

Toto pojištění se řídí Všeobecnými pojistnými podmínkami - obecnou částí VPP OC 2005 (dále jen VPP OC 2005), Všeobecnými pojistnými podmínkami zvláštní částí Pojištění vozidel VPP HA 2005 (dále jen VPP HA 2005), Doplňkovými pojistnými podmínkami Komplexní pojištění vozidla MOBILITY DPP KPV 2005 (dále jen DPP KPV 2005), Všeobecnými pojistnými podmínkami pro úrazové pojištění ze dne 1. 1. 2005 (dále jen VPP U), které jsou nedílnou součástí pojistné smlouvy. Uvedené tiskopisy musí být předány pojistníkovi již při uzavření pojistné smlouvy.